Przewodniczący Klubu Informatycznego
Imię i nazwisko: Eliot Valeska
Pseudonim: Nakir - tak zwracają się do niego osoby, które znają go z różnych gier (taki nosi w nich nick).
Wiek: 19 lat
Data urodzin: 27 listopada
Płeć: Mężczyzna
Orientacja: Heteroseksualny
Partner: Brak
Klasa: II Iluzjonistyczna
Rasa: Wampir
Specyfika: Jako wampir żywi się krwią zwierzęcą i ludzką. Może też spożywać
normalne jedzenie, ale nie ma ono na niego żadnego wpływu. Jego czerwone
oczy świecą w ciemności, a jego kły nigdy się nie chowają. Słońce nie
może go zabić czy poważnie zranić; przebywanie na nim zapewnia mu
jedynie lekki dyskomfort. Może spać, ale nie musi - nie jest mu to potrzebne do przetrwania.
Charakter: Eliot to typowy introwertyk. To nie tak, że nie lubi ludzi, po prostu
przebywanie z nimi twarzą w twarz go... męczy. Przez internet może nawet
mówić przez kilka godzin, ale w rzeczywistości godzinna rozmowa pozbawi
go energii na cały dzień. Chłopak jest też zamknięty w sobie. Nigdy nie
powie, co mu leży na sercu, co naprawdę czuje oraz nie zdradzi niczego o
swojej przeszłości. Ma problemy z wierzeniem innym, ale też nie warto
mu ufać, bo jest strasznym plotkarzem, a czyjeś sekrety traktuje
poniekąd jako walutę do zdobywania nowych informacji. Wampir ma w sobie
coś ze stalkera;
gdy kogoś pozna, to stara się dowiedzieć o tym kimś jak najwięcej.
Wszystko, czego się dowie, zapisuje w swoim specjalnym dzienniczku, bo
kto wie, może do czegoś mu się to kiedyś przyda? Szantaże są jego mocną
stroną – ma upokarzające materiały na prawie wszystkich nauczycieli. Sam
się dziwi, że przez to nie został jeszcze wyrzucony ze szkoły. Eliot
nigdy nie pomaga komuś bezinteresownie; zawsze oczekuje czegoś w zamian.
Oczywiście to też działa w drugą stronę, bo sam nie lubi mieć u kogoś
niespłaconych długów. Chłopak nienawidzi, gdy coś nie idzie po jego
myśli. Zwykła przegrana w grze, kłótnia z kimś sprawiają, że staje się
wręcz agresywny, nie potrafi się opanować. Tak, to ten typ osoby, która
raz na tydzień, dwa, rozwala jakąś klawiaturę. Cierpliwość także nie
jest jego mocną stroną. Nie znosi na coś czekać, niezwykle ceni sobie
punktualność – biada tym, którzy spóźnią się na zajęcia klubu bez
wcześniejszego poinformowania o tym. Co prawda, takiej spóźnionej osobie
nie powinien zrobić krzywdy, ale za to na pewno będzie musiał zostać po
zajęciach.
Aparycja: Eliot to stosunkowo wysoki chłopak, mierzący równe 180 centymetrów.
Zawsze chodzi zgarbiony, z rękoma w kieszeniach, przez co wydaje się
niższy. Jest wysportowany, ale nie przesadnie umięśniony. Ma granatowe,
niezbyt długie włosy, na których zazwyczaj nosi swój ukochany, ciemny
melonik. Posiada czerwone, wampirze oczy i charakterystyczne, zaostrzone
kły. Jego skóra jest blada, ziemista; nie może się opalić. Uwielbia
zakładać długie płaszcze bez kapturów, sięgające co najmniej do połowy
ud. Pod nimi nosi różnokolorowe (zazwyczaj czerwone lub granatowe)
podkoszulki.
Zainteresowania: Komputery. Internet. Gry. Hakowanie. HTML i CSS. A czym innym mógłby się
interesować przewodniczący klubu informatycznego? Wszelkie języki
programowania ma w małym paluszku, podobnie jak budowę komputera, Xbox'a
czy PSP. Naprawi każdy istniejący sprzęt elektroniczny.
Moce:
- Tworzenie obrazów – Eliot potrafi tworzyć iluzje przestrzenne, sprawiające, że dany obszar wygląda inaczej niż w rzeczywistości, np. może sprawić, że las będzie wyglądać jak jezioro. Po dotknięciu taka iluzja momentalnie się rozpada.
- Kontrola prądu – sam nie wie, jak to jest możliwe, ale po prostu może kontrolować prąd, lecz potrzebuje do tego jakiegoś źródła, na przykład gniazdka.
- Telepatia - może przekazywać do umysłów innych ludzi swoje myśli, ale takim sposobem nie może usłyszeć odpowiedzi.
- Lewitacja – może unosić się dzięki sile swojej woli. Maksymalnie może się wznieść dwa metry nad ziemią.
- Przemiana w nietoperza – to jedna z jego wampirzych umiejętności, z której praktycznie nigdy nie korzysta. Jako nietoperz ma granatowe futro i czerwone oczy.
- Tworzenie obrazów – Eliot potrafi tworzyć iluzje przestrzenne, sprawiające, że dany obszar wygląda inaczej niż w rzeczywistości, np. może sprawić, że las będzie wyglądać jak jezioro. Po dotknięciu taka iluzja momentalnie się rozpada.
- Kontrola prądu – sam nie wie, jak to jest możliwe, ale po prostu może kontrolować prąd, lecz potrzebuje do tego jakiegoś źródła, na przykład gniazdka.
- Telepatia - może przekazywać do umysłów innych ludzi swoje myśli, ale takim sposobem nie może usłyszeć odpowiedzi.
- Lewitacja – może unosić się dzięki sile swojej woli. Maksymalnie może się wznieść dwa metry nad ziemią.
- Przemiana w nietoperza – to jedna z jego wampirzych umiejętności, z której praktycznie nigdy nie korzysta. Jako nietoperz ma granatowe futro i czerwone oczy.
Historia: Chłopak wychowywał się w normalnej, lecz szlacheckiej rodzinie wampirów.
Żył wraz z szóstką rodzeństwa i rodzicami w starej willi, gdzie uczył
się kontrolowania swoich mocy, gdzie chłonął rodzinne tradycje, zasady
dobrego wychowania. Był przygotowywany na bycie przyszłą głową rodu, ale
on już od początku wiedział, że nie do tego jest stworzony, dlatego
robił wszystko, by udowodnić to rodzicom. Zaczął interesować się
komputerami i całkowicie się im poświęcił. Jego matka i ojciec wspólnie
uznali, że już nic z niego nie będzie i dlatego trafił do Auris. I, prawdę mówiąc, jest z tego powodu bardzo szczęśliwy i nie zamieniłby tego miejsca na żadne inne.
Inne:
- Nigdy nie rozstaje się ze swoim kapelusikiem (chyba że chce założyć słuchawki. To jedyny wyjątek),- Jest uzależniony od komputera, telefonu i innych sprzętów elektronicznych. Brak elektroniki doprowadza go do szału. Chłopak zdaje sobie sprawę z tego, ale nic nie robi, by to zmienić,
- W odróżnieniu od większości wampirów, woli krew zwierzęca niż ludzką,
- Mimo że słońce nie może mu zrobić poważniejszej krzywdy, to i tak z pokoju z własnej woli wychodzi tylko po zmroku,
- Podobno włamał się do systemu szkoły, co by dawało mu dostęp do dzienniczka elektronicznego, ale na pytanie, czy to jest prawda, odpowiada nikłym uśmieszkiem,
- Przyjaźni się z przewodniczącym klubu biologiczno-chemicznego, chociaż ich "przyjaźń" polega na wspólnym graniu w gry,
- Niektóre dziewczyny uznają go za przystojnego i próbują go poderwać, ale on się nie daje i mówi, że przelotne romanse nie są dla niego.
Adopcja: Nie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz