NPC - Eliot Valeska



 Przewodniczący Klubu Informatycznego
Imię i nazwisko: Eliot Valeska
Pseudonim: Nakir - tak zwracają się do niego osoby, które znają go z różnych gier (taki nosi w nich nick).
Wiek: 19 lat
Data urodzin: 27 listopada
Płeć: Mężczyzna
Orientacja: Heteroseksualny
Partner: Brak
Klasa: II Iluzjonistyczna
Rasa: Wampir
Specyfika: Jako wampir żywi się krwią zwierzęcą i ludzką. Może też spożywać normalne jedzenie, ale nie ma ono na niego żadnego wpływu. Jego czerwone oczy świecą w ciemności, a jego kły nigdy się nie chowają. Słońce nie może go zabić czy poważnie zranić; przebywanie na nim zapewnia mu jedynie lekki dyskomfort. Może spać, ale nie musi - nie jest mu to potrzebne do przetrwania.
Charakter: Eliot to typowy introwertyk. To nie tak, że nie lubi ludzi, po prostu przebywanie z nimi twarzą w twarz go... męczy. Przez internet może nawet mówić przez kilka godzin, ale w rzeczywistości godzinna rozmowa pozbawi go energii na cały dzień. Chłopak jest też zamknięty w sobie. Nigdy nie powie, co mu leży na sercu, co naprawdę czuje oraz nie zdradzi niczego o swojej przeszłości. Ma problemy z wierzeniem innym, ale też nie warto mu ufać, bo jest strasznym plotkarzem, a czyjeś sekrety traktuje poniekąd jako walutę do zdobywania nowych informacji. Wampir ma w sobie coś ze stalkera; gdy kogoś pozna, to stara się dowiedzieć o tym kimś jak najwięcej. Wszystko, czego się dowie, zapisuje w swoim specjalnym dzienniczku, bo kto wie, może do czegoś mu się to kiedyś przyda? Szantaże są jego mocną stroną – ma upokarzające materiały na prawie wszystkich nauczycieli. Sam się dziwi, że przez to nie został jeszcze wyrzucony ze szkoły. Eliot nigdy nie pomaga komuś bezinteresownie; zawsze oczekuje czegoś w zamian. Oczywiście to też działa w drugą stronę, bo sam nie lubi mieć u kogoś niespłaconych długów. Chłopak nienawidzi, gdy coś nie idzie po jego myśli. Zwykła przegrana w grze, kłótnia z kimś sprawiają, że staje się wręcz agresywny, nie potrafi się opanować. Tak, to ten typ osoby, która raz na tydzień, dwa, rozwala jakąś klawiaturę. Cierpliwość także nie jest jego mocną stroną. Nie znosi na coś czekać, niezwykle ceni sobie punktualność – biada tym, którzy spóźnią się na zajęcia klubu bez wcześniejszego poinformowania o tym. Co prawda, takiej spóźnionej osobie nie powinien zrobić krzywdy, ale za to na pewno będzie musiał zostać po zajęciach.
Aparycja: Eliot to stosunkowo wysoki chłopak, mierzący równe 180 centymetrów. Zawsze chodzi zgarbiony, z rękoma w kieszeniach, przez co wydaje się niższy. Jest wysportowany, ale nie przesadnie umięśniony. Ma granatowe, niezbyt długie włosy, na których zazwyczaj nosi swój ukochany, ciemny melonik. Posiada czerwone, wampirze oczy i charakterystyczne, zaostrzone kły. Jego skóra jest blada, ziemista; nie może się opalić. Uwielbia zakładać długie płaszcze bez kapturów, sięgające co najmniej do połowy ud. Pod nimi nosi różnokolorowe (zazwyczaj czerwone lub granatowe) podkoszulki.
Zainteresowania: Komputery. Internet. Gry. Hakowanie. HTML i CSS. A czym innym mógłby się interesować przewodniczący klubu informatycznego? Wszelkie języki programowania ma w małym paluszku, podobnie jak budowę komputera, Xbox'a czy PSP. Naprawi każdy istniejący sprzęt elektroniczny.
Moce:
- Tworzenie obrazów – Eliot potrafi tworzyć iluzje przestrzenne, sprawiające, że dany obszar wygląda inaczej niż w rzeczywistości, np. może sprawić, że las będzie wyglądać jak jezioro. Po dotknięciu taka iluzja momentalnie się rozpada.
- Kontrola prądu – sam nie wie, jak to jest możliwe, ale po prostu może kontrolować prąd, lecz potrzebuje do tego jakiegoś źródła, na przykład gniazdka.
- Telepatia - może przekazywać do umysłów innych ludzi swoje myśli, ale takim sposobem nie może usłyszeć odpowiedzi.
- Lewitacja – może unosić się dzięki sile swojej woli. Maksymalnie może się wznieść dwa metry nad ziemią.
- Przemiana w nietoperza – to jedna z jego wampirzych umiejętności, z której praktycznie nigdy nie korzysta. Jako nietoperz ma granatowe futro i czerwone oczy.
Historia: Chłopak wychowywał się w normalnej, lecz szlacheckiej rodzinie wampirów. Żył wraz z szóstką rodzeństwa i rodzicami w starej willi, gdzie uczył się kontrolowania swoich mocy, gdzie chłonął rodzinne tradycje, zasady dobrego wychowania. Był przygotowywany na bycie przyszłą głową rodu, ale on już od początku wiedział, że nie do tego jest stworzony, dlatego robił wszystko, by udowodnić to rodzicom. Zaczął interesować się komputerami i całkowicie się im poświęcił. Jego matka i ojciec wspólnie uznali, że już nic z niego nie będzie i dlatego trafił do Auris. I, prawdę mówiąc, jest z tego powodu bardzo szczęśliwy i nie zamieniłby tego miejsca na żadne inne.
Inne:
- Nigdy nie rozstaje się ze swoim kapelusikiem (chyba że chce założyć słuchawki. To jedyny wyjątek),
- Jest uzależniony od komputera, telefonu i innych sprzętów elektronicznych. Brak elektroniki doprowadza go do szału. Chłopak zdaje sobie sprawę z tego, ale nic nie robi, by to zmienić,
- W odróżnieniu od większości wampirów, woli krew zwierzęca niż ludzką,
- Mimo że słońce nie może mu zrobić poważniejszej krzywdy, to i tak z pokoju z własnej woli wychodzi tylko po zmroku,
- Podobno włamał się do systemu szkoły, co by dawało mu dostęp do dzienniczka elektronicznego, ale na pytanie, czy to jest prawda, odpowiada nikłym uśmieszkiem,
- Przyjaźni się z przewodniczącym klubu biologiczno-chemicznego, chociaż ich "przyjaźń" polega na wspólnym graniu w gry,
- Niektóre dziewczyny uznają go za przystojnego i próbują go poderwać, ale on się nie daje i mówi, że przelotne romanse nie są dla niego.
Adopcja: Nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz