niedziela, 13 maja 2018

Informacje!

Kochani członkowie!
Jak dobrze Wam wiadomo, byłam nieobecna przez pewien czasz z powodu spraw prywatnych i tymczasowo Akirze pomagała Eren. Ze względu na to, że D odeszła z roli administratorki, a my jesteśmy przyzwyczajone do kierowania blogiem w trio... Po dość krótkiej wymianie zdań ustaliłyśmy z Akirą, że Eren oficjalnie zostaje nową i trzecią administratorką Arelionu.
Mam nadzieję, że ciepło ją przyjmiecie na tym stanowisku i dodacie otuchy w chwilach słabości.

Poza tym dla mnie nasz blog jest jedną wielką rodziną, więc powinniśmy się traktować tak, jakbyśmy byli połączeni więzami krwi. Przykro mi patrzeć, jak jedna osoba dokucza drugiej... i na odwrót. To łamie mi serce i dlaczego apeluję w trosce o naszą społeczność, by chować wszelkie topory wojenne i wyjaśniać wszelkie sprawy w prywatnych konwersacjach.

Dodatkowo chciałabym dodać, że dwie moje postacie - Summer Zora i Judy Okami - odchodzą z bloga. Jednak patrząc na moje przywiązanie do postaci Judy i jej nazwiska Okami, zamierzam przenieść ją do NPC, bo może jednak zatęsknię za jej optymizmem i zapragnę do niej powrócić.

W razie wszelkich pytań odnośnie dzisiejszych informacji, jak i poprzednich, proszę kierować się na howrse administratorek, w tym i Eren. Życzę Wam miłej reszty dnia ^^


~ Gold, Akira i Eren

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz