wtorek, 1 maja 2018

Nowości!

Hej, z tej strony Eren. Pewnie większość z was wie, co się niedawno działo i że Akira dała mi admina. Wiem, że nikogo nie spytałyśmy o pozwolenie, a Gold jest nieobecna, dlatego nie mogę uznać się za oficialnego admina bądź pomocnika. Czekamy na Gold i jej pozwolenie oraz na was. Niedługo zrobimy ankietę, w której poprosimy serdecznie o oddanie jak najszczerszej opinii co do mnie, o zostaniu adminem przeze mnie i o ewentualnych skargach jeżeli ktoś takie ma. Tylko bądźcie szczerzy. Dodatkowo zajęłam się ramkami i je naprawiłam. Wszystko jest już w porządku, a NPC-ty zrobię w najbliżyszym czasie. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko moich "napraw".
                                                                                                                                                     ~ Eren

Dodatkowe informacje od adminki Akiry. Zostały dodane dwie nowe rasy. Mam nadzieję, że miło spędzacie majówkę. Życzę wam miłego odpoczynku.
~Adminka Akira


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz