Tereny i rody



Nasza szkoła Auris. Duży budynek, który z zewnątrz wygląda dość biednie, ale wewnątrz jest bardzo rozwinięty elektronicznie. Jest podzielony na wiele części i sam dyrektor nie może ich spamiętać. Jedyne co można zapamiętać to podział na prawe i lewe skrzydło. Każdy z uczniów ma mapkę, na której jest umieszczony opis każdego miejsca.


Klasy są podzielone po czterech piętrach. Każde na jednej. Parter jest pierwszaków, pierwsze piętro dla drugorocznych itd. Każda z nich jest wyposażona w holograficzny komputer, który jest uruchamiany przez nauczycieli. Dzięki temu, że są one dość przeźroczyste, profesor może kontrolować ze swego miejsca czy wszyscy robią to, o co prosi.

>artstation<
Stołówka jest umieszczona na parterze w lewym skrzydle. To tu uczniowie spożywają śniadania, obiady i kolacje. Dostęp tam jest nieograniczony, jednak w czasie zajęć to miejsce jest zarezerwowane dla klubu kulinarnego. Często jednak po lekcjach to miejsce jest zamknięte, a klucz posiada wyłącznie przewodnicząca klubu.

Gabinet pielęgniarki mieści się przy pokoju nauczycielskim, który jest pierwszym pokojem od wejścia do szkoły. Pracownicy w gabinecie zawsze są, a temu że jest ich dwóch, to przynajmniej jeden tam przesiaduje.


Biuro dyrektora jest umieszczone na trzecim piętrze na środku głównego korytarza. Zwykle lądują tam uczniowie lub nauczyciele, z którymi trzeba przeprowadzić bardzo ważną rozmowę. Od biura idą jeszcze jedne drzwi, które jest wejściem do gabinetu wicedyrektorów.

Pokój nauczycielski jest zawsze zapełniony przez nauczycieli w czasie przerwy. Zwykle to tam przeprowadzane są mniej poważne rozmowy z uczniami.

Szkolne korytarze na każdym piętrze są takie same. Jednak wbrew pozorom łatwo się tam zgubić. Przy schodach jest dość duże rozwidlenie, a każde prowadzi gdzieś indziej. Podczas przerw każdy korytarz kontroluje przynajmniej trzech profesorów lub trzech uczniów pochodzących z klasy mundurowej. Jest to sposób zapobiegania przeciwko bójkom i innym złym rzeczom, które uczniom mogą wpaść do głowy.

Każdy pokój klubowy jest inny. Zdarzają się też tutaj często różne ,,przeprowadzki lub wymiany pokojów, więc nikt nigdy ich nie opisywał szczegółowo.




Niebo nad Arelionem zawsze obiera przeróżne kolory. Zanotowano, że wyłącznie raz obrał odcień zieleni, a najczęściej przybiera barwę granatu mieszanego z fioletem i różem. Nie zdziw się, widząc latające nad wyspą smoki, bo mogą być to ludzie...

Las Uciekiniera, miejsce, przez które ewakuowali się ludzie z dziećmi podczas Małej Wojny. Podobno to tam odbyło się pierwsze masowe zabójstwo maluchów, ale to tylko mit. Nikt z osób żyjących w tamtym czasie nie ujawnia szczegółów.

Źródło Nimfy, magiczne miejsce, głęboko ukryte za którymś z wodospadów na całym Arelionie. Parę osób podobno było w tamtym miejscu. Legenda głosi, że ta malutka rzeczka pozwala się odmłodzić, ale nikt tego nie potwierdził. Po opuszczeniu tego miejsca prawie cała pamięć zanika. Prawdopodobnie są za to odpowiedzialne mieszkające tam malutkie wróżki, bo jedyne co się pamięta, to latające światełka...

Wejście na Plażę Shallow oraz jedno z najpiękniejszych i najbardziej magicznych miejsc w Arelionie.

Wejście na Łąkę Bagnistą jest nietypowe. Z wyglądu przypomina Las Uciekiniera, ale nim nie jest. Często jest mylony, przez co Łąka była przez bardzo długi czas nazywana Lasem Dublera.

Miasto Lalien - to tutaj jest umieszczona nasza szkoła. Obrzeża niedaleko Polany Spokoju są terenami próbnych walk oraz kortami naszych uczniów. Wszystko jest uzgodnione burmistrzem miasta i ewentualne zniszczenia są opłacane przez szkołę.

Obrzeża Lalien, w których znajdują się głównie mieszkania nauczycieli i innych pracowników szkoły, razem z naszą placówką. W pobliżu znajduje się również kilka kawiarenek i sklepów, w których z chęcią przyjmują naszych uczniów do pracy.

Jedna z rzeczek znajdująca się dość daleko na wschód od miasta, na końcu Lasu Uciekiniera. Za słupami wysokiego napięcia znajduje się stara i opuszczona fabryka, w której prawdopodobnie straszą dusze dawnych pracowników, którzy dawno temu zginęli w pożarze.

Skarpa znajdująca się zaraz obok Zatoki Berunda. Kwiaty tam się znajdujące są objęte ochroną, a jednocześnie mają bardzo dobre środki lecznicze. Pan Devar posiada w swoim domu małą ich hodowlę, którą tylko on się zajmuje... i w sumie tylko on o niej wie. Nawet jego żona nic nie wie o tych roślinach.

Podwodne miasto Intestin, z którego to pochodzą syreny. Oczywiście mogą tu mieszkać i inni nadnaturalni, ale... muszą zjeść specjalne rośliny znajdujące się tylko i wyłącznie niedaleko metropolii. Dzięki nim można uzyskać umiejętność oddychania pod wodą na cały dzień. Niektóre tamtejsze miejsca są specjalnie odseparowane od cieczy. Najczęściej są to właśnie lokale mieszkalne. Istnieje łódź podwodna, która raz na dobę wypływa z Intestin, by potem dotrzeć do Shoge.

Miejsce pod wulkanem, z którego również wypływa lawa. To tutaj znajduje się miasto nadnaturalnych związanych z ogniem Qoadall. Jest tam naprawdę gorąco, przez co stworzenia wodne mogą nawet umrzeć. Istnieje pewien pojazd lawo-odporny, który bezpiecznie może przewieźć każdego z ziemi ognistej do tej normalniejszej. Kursuje on nawet kilka razy dziennie, ale tylko w weekendy i dni wolne od szkoły.

Magiczne miejsce, zamieszkiwane przez osoby, które kochają światło i latają. Nazywa się Encephallin. Wbrew temu, że wydaje się tak pięknie, jest bardzo zimno i nadnaturalni o bardzo słabej wytrzymałości muszą chodzić w ciepłych kurtkach. Do miasta dostać się można wyłącznie latającym statkiem lub na własnych skrzydłach. Prom kursuje tam 24/7.

Kraina Śmierci-Elgar, to mroczne, ciemne miejsce przepełnione rozpaczą, bólem i grzechami. Nie znajdziesz tu żadnej pozytywnej emocji, radości bądź szczęścia. Panuje tu tylko i wyłącznie śmierć, ból i żal. Nie znajdziesz tu żadnej żywej duszy. A dlaczego? Jest to bowiem miasto duchów, zjaw i potworów skrywających się w odmętach śmierci. Nie ma tu porządku, nie ma tu światła, a miastem nie zarządza nikt. Jest to miejsce dla duchów, które zmarły cierpiąc, zostały zamordowane, a ich zwłoki zostały zbeszczeszczone. Gdy już wjedziesz do tego miejsca, duchy i ich głosy nie dadzą ci spokoju. Będą cię wciągać coraz głębiej, aż zostaniesz tam z nimi. Z powodu niebezpieczeństwa, żaden autobus tu nie kursuje. Aby się tutaj dostać, trzeba przebyć długą i bardzo ciężką drogę przez ląd oraz podziemia momentami.
Inne zdjęcia: >tutaj<

Halam to miejsce, do którego nie może wstąpić żaden zwykły śmiertelnik. Jest to miejsce zniszczone i w kompletnej ruinie. A kto tam żyje? Żyją tam istoty, które były ofiarą mordu pewnych dwóch półbogów. To miejsce jest silnie powiązane z krainą Elgar i znajduje się bardzo blisko niej, więc autobusy również nie kursują w tym miejscu. Miasto te ma również połączenia duchowe, czyli możesz się w nim znaleźć myślami, a fizycznie nadal być np. w swoim pokoju. Jednak pamiętaj, gdy znajdziesz się w tym mieście, nie uwolnisz się sam. Zostaniesz związany na wieki dopóki nikt ci nie pomoże. Na razie jest bezpiecznie, bo miasto zostało zamknięte i przypieczętowane, a klucz do jego bram zaginął.
Inne zdjęcia: >klik<

Cienista kraina- Shadowlen, jest to miejsce, w którym mogą przebywać istoty posiadające moc cienia. Zazwyczaj są to demony i żywiołaki cienia. Mogą wnikać w tą krainę kiedy tylko chcą, a cień w niej jest o wiele silniejszy i w nieco innej formie. Należy jednak pamiętać, że osoba, która nie posiada mocy cienia, a znajdzie się w tej krainie, poniesie srogie konsekwencje, lecz znane są one tylko dla nielicznych. A jak ona wygląda? Wygląda tak samo jak świat rzeczywisty, tylko w szarych barwach z nutą fioletu, a gdy ktoś wnika do niej to pojawia się czarno- fioletowy portal. Demony i żywiołaki cienia oraz wszelkie istoty związane z cieniem również nie mogą tu przebywać cały czas, a dlaczego? Demony stracą nad sobą kontrolę, a ich przemiana będzie się pogłębiać i charakter niszczeć. Staną się złe. Z żywiołakami jest podobnie. Mogą się zatracić w swojej mocy.

Abelas to miejsce, którym zarządza jeden z wielu rodów znajdujących się na Arelionie, a mianowicie- ród Kurushimi. Obecnie krainą tą włada ojciec rodzeństwa. Jest ono połączone z miastem lawy i ognia- Aenye, specjalnymi ścieżkami. Znajdują się w nim miejsca mocy, różne istoty, które mają jakieś demoniczne korzenie, ale to nie oznacza, że stacjonują tam same demony. Jest to kraina przepełniona cierpieniem, krwią i śmiercią, lecz można tam znaleźć radość. Siedzibą władcy tej krainy jest czarno- niebieski pałac, który rozświetla się czasami czterema kolorami, podobnie jak i miasto przy nim, czyli złoto-żółtym, czerwonym, różowo-fioletowym i niebieskim. W krainie tej ludzie mogą posługiwać się starą mową. Nie można się tutaj dostać żadnym środkiem transportu, wyłącznie piechotą lub lecąc o własnych siłach. Następcą tronu tego miejsca jest Eren Kurushimi.
Inne zdjęcia: >klik<

Biała Grań (Ahrolsedovah) jest miejscem, z którego pochodzi Zirhael Salvatore i Amarin Vhenan. Krainą tą rządzą ich rody, czyli dwa jednocześnie. Są silnie powiązane z tym miejscem, a kraina bez jednego z rodów obumiera. Najwięcej mieszkańców stanowią elfy, ale to nie tak, że są jedynymi obywatelami. Różne rasy mogą zamieszkać z tym miejscu. Znajdują się tu dwa pałace, a sama kraina położona jest na górzystych terenach między dolinami. Za czasów świetności, ta kraina była świetlistą, pełną radości krainą, a teraz... Sami możecie się przekonać. Poza tym w tym mieście rozmawia się w starodawnej mowie. Rządzi tutaj ród Salvatore oraz Vhenan, a dziedzicami tronu jest Zirhael oraz Amarin.
Inne zdjęcia: >klik<

Aenye to kraina, w którym zarządza jeden z wielu rodów Arelionu- ród Taiga. Władcą tej krainy jest ojciec tego licznego rodzeństwa. Jest połączona kanałami i ścieżkami z krainą zwaną Abelas. Miasto te opływa w ogniu feniksa, a zamiast wodospadów są ogniospady. Piękna na swój sposób, oświetlona ogniem kraina leży niedaleko wulkanu. Należy pamiętać i nie mylić jej z miastem Qoadall. Aeyne to również miasto ogniste, lecz feniksa, a nie zwykłego ognia. Wszelkie inne stworzenia ognia, jakie biegają po tym świecie jednak nie mogą być dziedzicami królewskiego ognia feniksa. Następcą tronu, jest Kagami Aisaka Taiga.
Inne zdjęcia: >klik<

Damael jest miastem położonym na jednym z pasm górskich Arelionu. Mieszkają tu głównie istoty skrzydlate lub władające lodem, ziemią bądź śniegiem, lecz istnieją pewne wyjątki. Wysoko położona, górska kraina ze strzelistymi wieżami i niezwykle pięknymi budowlami niczym miasto aniołów w niebie. Jak można się tam dostać? Albo idziesz na wycieczkę górską, albo zabiera cię tam specjalny portal, który jest ogólnodostępny dla wszystkich. A kto nią rządzi? Może ród twojej postaci w niej stacjonuje?
Inne zdjęcia: >klik<

Erebor jest to podziemna kraina krasnoludów. Ich głównych zajęciem jest młot i kowadło. Kraina ta ma wiele podziemnych miast, które są ze sobą połączone podziemnymi tunelami i jaskiniami. Każde miasto to każdy inny ród, który nim zarządza. Jest jednak jeden najgłówniejszy władca, który kontroluje życie w swej podziemnej krainie. Można się do niego dostać jeżeli jesteś krasnoludem lub masz pozwolenie. Wtedy ogromne wrota w górze otwierają się specjalnie dla ciebie, a twoim oczom ukazuje się podziemna kraina krasnoludów Arelionu.
Inne zdjęcia: >klik<


Linael jest to miasto położone w dość nietypowej lokalizacji. Mieszkają tu istoty różnego rodzaju, a ich domy osadzone są na skałach ogromnej przepaści, na dnie której znajduje się ogromna, szeroka rzeka. Jednak obywatele miasta nie narzekają na trudne warunki i żyje im się tam dość dobrze. Jednak panuje afera związana z władcą. Może to ty ją rozwiążesz? Kto wie. A jak możesz się tam dostać? Łódką, statkiem. Co tylko wymyślisz.
Inne zdjęcia: >klik<


Wallen to miasto znajdujące się pod wodą. Kraina zamieszkana przez syreny i inne wodne istoty. Raj dla wodnych zwierząt i stolica radości. Miasto te jest bardzo wesołe i podobnie jak i innych miastach, rządzi nim jeden z rodów Arelionu, który jest związany z wodą. Jak możesz się tam dostać? Albo nurkując, albo przez eliksir zamienić się tymczasowo w syrenę albo wyruszyć w rejs w przeźroczystym podwodnym statku! Droga wolna! PS. Szczególnie polecane są noce widoki miasta.
Inne zdjęcia: >klik<

Lasy w Arelionie to nie są zwykłe miejsca. Są pełne różnego rodzaju magii. Pilnują tych terenów pewne istoty. Jedną z nich jest Pani Lasu, z którą uczeń Eren Kurushimi nawiązał pakt. Jest ich o wiele więcej, bo lasy są rozległe, a magia w nich nie jest jednakowa. Może twoja postać spotka taką osobę i nawiąże z nią pakt? Kto wie...
Inne zdjęcia: >klik<

Wolfgrave to położone na południu Arelionu miasto. Jest to miasto o powierzchni 289 km kwadratowych. Miasto to zamieszkują głownie wilkołaki lub zmiennokształtni lecz zamieszkują tutaj także inne rasy lecz nie w tak dużej skali. W mieście tym często pada deszcz. Zarządza w nim ród Gasatsuna chodź prawowity następca tronu oraz uczeń Auris czyli Akihito Gasatsuna nie ubiegał się jeszcze o tron.

Rvaler jest mało znanym miastem znajdującym się stosunkowo daleko od lądu. Można się do niego dostać jedynie dzięki jednemu prądowi morskiemu, którego ujście jest zawsze strzeżone przez gwardię królewską. Te miejsce na dnie oceanu odizolowało się jeszcze przed dotarciem ludzi na Arelion, dzięki czemu zamieszkujących tam syren i dotknęło ich okrucieństwo. Miastem panuje samozwańczy i brutalny król z rodu Umari, który nie dopuszcza turystów w progi Rvaler. W ostatnich latach jednak te miejsce zyskuje coraz większą popularność dzięki hodowli wysokiej jakości koni wodnych, które są wystawiane na corocznych targach.

Pustka to miejsce... A raczej rudera słynnego królestwa, które niegdyś było słynnym miastem, pełnym zabytków, radości i wielu odwiedzających. Teraz ród Kirishima zamącił tamtejszy pokój. Nie ma tam radości, nie ma tam szczęścia, nie ma tam nic dobrego... Same walki, ciągła zazdrość, strajki, kradzieże, zabójstwa. Ojciec pierworodnego dziedzica tronu zasiał niepokój, wiedząc, że to mieli robić ich przodkowie już od samych początków... Kto wie, czy teraz przypadkiem nie zabito tam kolejnego człowieka. Pustka to miejsce hodowli wysokiej jakości roślin lubiących ciemność oraz rodzonych wyłącznie na tamtejszych terenach cienistych kitsune, które z resztą często są przerabiane na inne cele, niż do wychowywania jak zwierzęcia. Następcą tronu jest Tadayoshi Kirishima.
Inne zdjęcia: >klik<

Miasto w górach, miasto spokoju zwane Aura. Rządzą tam różne osoby, gdyż każdy dom oznacza rozpoczęcie się nowego dystryktu. Święta ziemia dla antropomorfów oraz kitsune. W tym miejscu jest wiele muzeów i świątyń, gdzie leżą relikwie zapomnianych żołnieży oraz samurai. Od niedawna sprowadzono tutaj zwłoki najsłynniejszego bohatera, jaki uratował miasto Aura przed zagładą wieki temu.
Inne zdjęcia: >klik<

Cenriane to podziemne miasto jakie zachowało się dobre kilka tysięcy lat. Zamieszkają tam istoty lubiące ciemność i brak zasad. Tam nie ma kar śmierci, nie ma więzieni. To miasto i jego mieszkańcy rządzą się sami sobą. Jeżeli jesteś zabójcą, Cenriane to miasto idealne. Tutaj nie ukarzą ciebie za czyny jakie popełniłeś. Rządzi tutaj... Nikt. Nie ma władcy. Jednak słyszy się o kimś, kto wzbudza strach każdego obywatela...
Inne zdjęcia: >klik<

Dolina Śmierci to miejsce, gdzie większość zabójców szuka spokoju lub chce zgubić pościg. Nikt nie wie jakim cudem, ale większość osób idącym szlakiem doliny nie wraca... Nie wiadomo czy to prawda czy może jednak głupia legenda. Jedno jest pewne. Samobójcy znajdują tam szczery spokój i nikt im nie przeszkadza w popełnieniu swojego własnego morderstwa. Może ktoś tam mieszka i odpowiada za śmierć tak wielu nadnaturalnych...
Inne zdjęcia: >klik<

Przesmyk Niebios to miejsce, które łączy Dolinę Śmierci z pobliskim lasem w którym buszują driady oraz nimfy. Tamtejszy rezerwat stał się domem zagrożonych gatunków, które muszą przeżyć. Często są tam różne wypadki ze względu na bliskie towarzystwo Doliny. Władze areliońskiego rządu planują wybudować niewielki płot jaki oddzieli niebezpieczne miejsce od rezerwatu driad i nimf. Wiadomo, że ktoś mieszka w pobliżu, ale kim ten ktoś jest...
Inne zdjęcia: >klik<

Więzienie w Amarienee, gdzie zamykani są najgorsi i najbardziej ścigani złoczyńcy w całym Arelionie. Legenda głosi, że tam kiedyś właśnie przesiadywali ludzie, których to pojmali nadnaturalni za ich działania. Jeszcze w więzieniu widać klatki bez niczego, krew na ziemi, przeróżne kościotrupy należące do ludzi. Uważaj, abyś tam nie trafił za swoje złe czyny...

Anavenche to lodowe królestwo, które znajduje się w pobliży więzienia w Amarienee. W tamtejszym zamku przesiaduje słynna wicedyrektorka szkoły- Elsa Umina. Kobieta o lodowym sercu i duszy, która swoim ludem rządzi bardzo surowo. Najmniejsze wykroczenia są karane bardzo ciężko. W zamku mieszka z mężem oraz czwórką swoich dzieci, których kryje przed światem jakby były one cudem, którego pokazać nieupoważnionym nie można. Trzeba w tym mieście uważać, aby nie popełnić choćby najmniejszego wykroczenia, chyba, że chcesz wylądować w miejscu, które było więzieniem ludzi kilkanaście lat temu.
Inne zdjęcia: >klik<

Góry Smoczych Dusz to miejsce, gdzie dusze zmarłych smoków znajdują ukojenie. Zwiedzający oglądają z pasją latające nad ich głowami kłęby turkusowego dymu, które czasami formują się w smoki przeróżnych kształtów i rozmiarów. Zdarzało się, że smocze dusze wnikały w ciała turystów, pokazując im ich życie. Kto wie, może jak tam pójdziesz, dotknie ciebie zaszczyt obejrzenia życia smoka?

Anielskie Sierpy to zabytek jaki pozostał po Małej Wojnie. Tamto miejsce było polem walki, gdzie anioły wraz z zastępami nadnaturalnych walczyły z siłą ludzkiej armii. Te sierpy to wynik sił i trudu z jakimi musieli walczyć nasi mieszkańcy. Wgłębienia w górach stworzyły się od wybuchu broni ludzi. Nadnaturalni lubią przychodzić w to miejsce i wspominać to, co już za nami...

Smocza Góra to miejsce, gdzie wszelkie smoki i inne stworzenia latające zbierają się na specjalne obrady. Ustalają wówczas przeróżne zasady i obwieszczają jakie to nadzwyczajne rzeczy wydarzyły się w ich gronie. Mają wtedy też szansę na rozmowy, zabawę i czasami nawet na słynne wyścigi. Nieproszeni goście są wręcz siłą wyrzucani i wygnani z terenów Smoczych Gór.

Slumsy w pobliżach Lalien to miejsce, gdzie wszelka biedota mieszka. Wynajęcie domu w mieście jest dość kosztowne, a tutaj mieszkają w złych warunkach za darmo. Wszystko jest podzielone na 10 dystryktów z czego w 6 dystrykcie jest postrach i wielkie zagrożenie, gdyż rządzi tam Król Delikwentów. Na granicach są straże, które wpuszczają mieszkańców ze specjalną przepustką.
Inne zdjęcia: >klik<

Krucze Królestwo to dom już niestety zmarłego Króla Kruków. Pałac ten teraz jest pusty, a wokół wież zamku latają samotne kruki w których ciałach zaklęte są dusze strażników, służby i wszelkiej posługi zamkowej. Na tronie siedzi kościotrup władcy z czarną koroną na głowie, czekający, aż prawowity władca dostąpi zaszczytu powrotu na tron i ożywi to miejsce.

Okenav to starożytne miasto niebiańskich elfów, których zainteresowaniem było tworzenie humanoidów. Wszelkie astrologiczne, gwiezdne sprawy były obgadywane na tamtejszych obradach. Niebiańskie elfy różniły się od tych ziemnych tym, że były wyrozumiałe i nie wywyższały swojej mądrości oraz piękna. W Okenav żyły nie tylko elfy, ale też inne istoty nadnaturalne jakie potrzebowały pomocy. Odbywa się tam raz na kilka lat Święto Zorzy Gwiazd, kiedy to pod słynną Zorzą Gwiazd zostają splecione dwa życia, a śmierć ich nawet wówczas nie rozdzieli.
Inne zdjęcia: >klik<

Miasto Aniołów to dom wszelkich istot anielskich, ich potomków i wielu innych istot nadnaturalnych. W tym miejscu panuje podział na kasty. Archanioły zamieszkują piętra najwyższe, a z kolei upadłe anioły lub też anioły niższego rzędu lub kupidyny mieszkają w piętrach niskich. Prócz tego, nikt nie narzeka na głód, biedę czy brak szacunku. Raz do roku odbywają się obrady, lecz nie każdy musi być na nich obecny.

Mędrzec to ogromny smok, który swoimi rozmiarami przerasta nawet największe miasta Arelionu. Jego imię wzięło się od tego, że ten wielki jaszczur wie więcej, niż wszyscy ludzie tego kontynentu razem wzięci. Samiec obdarza swoją mądrością wyłącznie osoby wybrane, gdyż sama wędrówka do niego to ogromne wyzwanie. Nikt nie wie, gdzie dokładnie przebywa i czego będzie wymagał w zamian... Jedno jest pewne. Smok ten na pewno żyje od czasu pojawienia się Arelionu i żyć będzie do jego końca...
(Uwaga, aby dodać go w swoim opku, musisz zgłosić się do admina, a następnie musisz przeprowadzić wymianę dialogów. Zalecane jest zgłaszanie się do adminki Akiry, ale gdyby była nieobecna, nie krępujcie się iść do kogoś innego)


Jest to pałac, w którym mieszka tajemnicza wiedźma. Nikt nie wie, gdzie się on dokładnie znajduje. Nie ma go na żadnej mapie Arelionu. Drogę trzeba znaleźć samemu, lecz na jej szlaku jest wiele pułapek, więc nie każdy stamtąd wraca. Jednak wybrańców czeka nagroda- specjalny prezent od tajemniczej wiedźmy. Czy uda ci się dotrzeć do celu i wykonać zadania od wiedźmy?

Evall to jedno z najnowocześniejszych miast Arelionu. Jest to raj dla informatyków, graczy i wszelkich miłośników tego, co związane jest z nowoczesną technologią, a także motoryzacją itp. Można tam dojechać dość łatwo i bez trudu, ponieważ autobusy krążą tam co chwilę i 24/7. To miasto znajduje się całkiem niedaleko Lalien, więc Auris od czasu do czasu organizuje wycieczki międzyklasowe do tego miasta. W tym mieście również rządzi jeden z wielu rodów Arelionu... Tylko który?
Inne zdjęcia: >klik<

Umarły las, do którego boją się wchodzić okoliczni mieszkańcy z wiosek. Mroczny i pełen mgły las jest przejściem do pewnej tajemniczej lokacji, o której nie mówi się na codzień... Może ty odkryjesz co znajduje się na końcu ścieżki...
Inne zdjęcia: >klik<

RODY ARELIONU
Poniżej znajduje się krótka rozpiska rodów znajdujących się na Arelionie i krain jakimi zarządzają.

-Vhenan & Salvatore- Biała Grań.
-Taiga- Aenye.
-Kurushimi- Abelas.
-Gasatsuna- Wolfgrave.
-Umari- Rvaler.
-Kirishima- Pustka

Należy pamiętać, że wyżej wymienione lokalizacje, to nie wszystkie, które zostały odkryte i znajdują się na mapie Arelionu. Jest to przecież magiczna wyspa, a niezwykłych terenów na niej jest bardzo dużo. Może to właśnie twoja postać ją odkryje, a może się w niej urodziła i jej ród nią zarządza? Napisz do administracji swój pomysł i wyślij przykładowe zdjęcia. Twoja lokalizacja może znaleźć się na Arelionie! Dodatkowo możesz stworzyć legendę dotyczącą tego miejsca bądź twojej postaci. Droga wolna! Ograniczeniem może być tylko twoja wyobraźnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz