To, co tu widzicie, to spis ras, które zarejestrowano w księdze nadnaturalnych w Arelionie. Jeżeli pojawia się nowy gatunek, do rodziny przybywają urzędnicy, którzy badają nowe stworzenie. Na razie te rasy zostały opisane.
(w razie pytań dot. ras, prosimy o kierowanie ich do adminki Akiry. Nie bójcie się, bo lepiej chyba milion razy pytać, niż milion razy poprawiać swój formularz ^^)
(w razie pytań dot. ras, prosimy o kierowanie ich do adminki Akiry. Nie bójcie się, bo lepiej chyba milion razy pytać, niż milion razy poprawiać swój formularz ^^)
Człowiek
Najpopularniejsi poza Arelionem, lecz na tej wyspie jest ich niewiele. Są to zazwyczaj osoby, które zakochały się w osobie nadnaturalnej. Zamieszkują Arelion, gdyż ich kontynent nie przyjmuje na ich teren ras innych. Nie posiadają magicznej mocy, czy też innych nadnaturalnych czynników, a jedyne co łączy ich ze światem innych to rodzina.
Osoby, które w Arelionie są ludźmi:
Nauczyciele: -
NPC:
- Felix Niccolo,
Uczniowie: -
Wampir
Ten gatunek był opisany tutaj jako pierwszy. Są przeróżne rodzaje tej rasy i szczerze mówiąc, ciężko określić, która była pierwsza. Cechą łączącą każdy z nich jest nieśmiertelność, picie krwi i zwykle bardzo jasna karnacja oraz czerwony kolor oczu (choć zdarzają się też inne odcienie tęczówek). Wampiry nie mogą panować nad mocami światła oraz lodu. Zanotowano parę rodzin, które mogły władać magią krwi i ciemności.
Osoby, które w Arelionie są wampirami:
Nauczyciele: -
NPC: Eliot Valeska,
Uczniowie:
- Remilia Scarlet N'colte,
- Kai Andre,
- Shin Clicard,
NPC: Eliot Valeska,
Uczniowie:
- Remilia Scarlet N'colte,
- Kai Andre,
- Shin Clicard,
Wilkołak
Osoby, których umiejętnością jest przemiana w wilka. Istnieje też połowiczna przemiana, kiedy bardziej przypominają wilczych antropomorfów. Często przemiana kontrolowana, jednak w czasie pełni lub skrajnych emocji ich człowieczeństwo zanika. Legenda głosi, że wilkołactwo pojawiło się po rzuceniu uroku przez wiedźmy, a potem rozniosło się przez ugryzienia wilkołaków w czasie pełni. Teraz mit ten zanika. Gatunek ten rozmnaża się, a dzięki lekom nie przechodzą przemiany w czasie pełni księżyca. Cechą łączącą różne gatunki wilkołaków jest specyficzny, koci kształt tęczówek, karnacja ciemnego koloru (nie zawsze), większa ilość włosów na ciele i dość duża szybkość oraz siła. Zwykle są oni podatni na srebrne przedmioty.
Osoby, które w Arelionie są wilkołakami:
Nauczyciele:
- Noctrum Fernalle,
- Wiktor Ogonowski,
NPC:
- Syberia Morozow,
Uczniowie:
- Nitzan Jashimoto,
- Akihito Gasatsuna,
- Alexandra Lucyfer Ketchup,
-Tayato Seichi,
- Noctrum Fernalle,
- Wiktor Ogonowski,
NPC:
- Syberia Morozow,
Uczniowie:
- Nitzan Jashimoto,
- Akihito Gasatsuna,
- Alexandra Lucyfer Ketchup,
-Tayato Seichi,
Demon
Najczęściej ten gatunek był przedstawiany tak, aby odzwierciedlał lęk oraz niebezpieczeństwo grożące człowiekowi. Były utożsamiane ze złem i wszelkimi innymi nieprzyjemnościami. Czy dotąd tak jest? Trudno powiedzieć. Na pewno demony uzyskały cząstkę człowieczeństwa, lecz wciąż ich piekielna część ma nad nimi przewagę. Jest to jedna z najbardziej różnorodnych ras. Występują demony posiadające ogon, skrzydła, rogi albo takie, które wyglądają jak zwykli ludzie. Zazwyczaj nie władały światłem, a ich główną umiejętnością była moc cienia, uprzykrzająca innym stworzeniom życie.
Osoby, które w Arelionie są demonami:
Osoby, które w Arelionie są demonami:
Nauczyciele:
- Vladis Gendrim (demon),
- Jean Regalius (opętaniec),
-Elias Scull (przeklęty),
NPC:
-Behemoth Levi Taiga (demon),
Uczniowie:
- Shion N'colte (demon),
- Hisan Bringst (demon),
-Hiyori Kurushimi (demon; mieszaniec),
-Shoto Kurushimi (demon, mieszaniec).
-Rin Kurushimi (demon, mieszaniec).
-Amarin Vhenan (mieszaniec)
Anioł
- Vladis Gendrim (demon),
- Jean Regalius (opętaniec),
-Elias Scull (przeklęty),
NPC:
-Behemoth Levi Taiga (demon),
Uczniowie:
- Shion N'colte (demon),
- Hisan Bringst (demon),
-Hiyori Kurushimi (demon; mieszaniec),
-Shoto Kurushimi (demon, mieszaniec).
-Rin Kurushimi (demon, mieszaniec).
-Amarin Vhenan (mieszaniec)
Anioł
Zamysłem ogólnym tego gatunku było służenie Bogu i wypełnianie jego planów. Ich moce skupiają się wokół magii światła. Posiadają zazwyczaj jasne skrzydła, dzięki którym mogą latać. Istnieją też oczywiście czarne anioły, ale posiadają one większość cech przypisywanych demonom. Legenda mówi, że zadaniem aniołów było odciąganie ludzi od grzechów i zaprzestanie prowadzenia wojen, co wraz ze wzrastającą siłą demonów było niemożliwe. Z początku anioły zamieszkiwały Niebiosa lub Encephallin, ale potem pojawiły się na lądzie i już tu postanowiły zostać. Aktualnie na ziemi nie ma już ani jednego anioła, który był kiedyś w niebie.
Osoby, które w Arelionie są aniołami:
Nauczyciele:
- Oskar Ronwe,
- Jessy Faust,
NPC:
- Setsuna Payne,
- Kanade Mei Madoka Arishima,
Uczniowie:
-Melusine d'Arquien,
-Altair Gabriel Taiga, archanioł,
-Shura Saphira Taiga, archanioł.
- Oskar Ronwe,
- Jessy Faust,
NPC:
- Setsuna Payne,
- Kanade Mei Madoka Arishima,
Uczniowie:
-Melusine d'Arquien,
-Altair Gabriel Taiga, archanioł,
-Shura Saphira Taiga, archanioł.
Antropomorf
Rodzaj istot humanoidalnych, których budowa ciała jest zbliżona do ludzkiej, lecz posiada wiele cech zwierzęcych, niebędących wynikiem mutacji. Posiadają charakterystyczne dla zwierząt części ciała jak: wydłużone twarze (czyli pyski), skóra pokryta sierścią lub łuskami, ogon, łapy. Zazwyczaj nie posiadają oni wybitnych umiejętności magicznych. Likantropczycy nie są zaliczani do tego gatunku.
Osoby, które w Arelionie są antropomorfami:
Nauczyciele:
- Dalios Kyoji (antropomorficzny pies),
- Albion Kyoji (antropomorficzny pies),
- Wilden Et (satyr),
- Miriam Gaja (antropomorficzny lis),
- Kazuki Pink (spider),
NPC:
- Serena Noome (brownie),
- Caspian Balić (kotołak),
- Serena Noome (brownie),
- Caspian Balić (kotołak),
Uczniowie: -
Zmiennoształtny
Tych osobników jest wiele, a sam gatunek ma wiele rodzai i podrodzajów. Te istoty mają w sobie ludzką i zwierzęcą duszę, co pozwala im na przemiany. Jednak zmiennokształtni mogą mieć w sobie duszę potwora, czy też innego stworzenia. Do tego gatunku można zaliczyć wilkołaki, ale z uwagi na dużą liczbę osobników, nie są one zaliczane do tej rasy. Zmiennokształtni posiadają magiczny talizman, który pozwala im się przemieniać. Jedynie bardzo zaawansowani zmiennokształtni nie potrzebują artefaktu do przemian.
Osoby, które w Arelionie są zmiennokształtnymi:
Nauczyciele:
- Evon Kibo (zmiennokształtny w kruka, czarny pierścień),
- Misori Xandress (zmiennokształtna w smoka, artefakt - czarny naszyjnik),
- Samantha Suzuko (zmiennokształtna w kota, artefakt - gumka do włosów),
- Sukja Hornzaller (zmiennokształtny w geparda, artefakt - sportowa opaska na nadgarstku),
NPC:
- Riko Aida (zmiennokształtna w wilka, artefakt - dwie czarne spinki),
Uczniowie:
-Olivia Kendrick (zmiennokształtna w feniksa, artefakt- naszyjnik z wisiorkiem w kształcie serca. Jest mieszańcem.),
- Ace Kuroiashi (zmiennokształtny w kota)
- Lily Black (zmiennokształtna w wilka i psa)
- Anastazy Antoni Izydor King-Water (zmiennokształtny w smoka)
Centaur
Zawsze jest to pół koń, pół człowiek. Cały tułów wraz z przednimi i tylnymi nogami oraz ogonem, należą do konia. Tam, gdzie z kolei jest głowa, wyrasta ciało człowieka od pasa w górę. Centaury zazwyczaj mają długie, pofalowane włosy. Mężczyźni tego gatunku są nadzy, a kobiety ubierają wyłącznie specjalnie przygotowane dla centaurów ubiory. Rasa ta jest zwykle umięśniona, a ich sylwetki są szczupłe i wysportowane.
Osoby, które w Arelionie są centaurami:
Nauczyciele:
- Falabella Korenus,
NPC: -
Uczniowie:
- Aries Inariel Astarotho
Magicznie Uzdolniony
(w skrócie MU)
Zaliczani są tutaj magowie, czarodzieje, wiedźmy i tym podobne. Osoby te, zawsze rodzą się z tym darem i już od małego potrafią się w małym stopniu posługiwać magią. Jeżeli przodek z rodziny był magicznie uzdolnionym, bardzo możliwe, że nawet 100 lat później urodzi się małe dziecko z mocą. Zazwyczaj, a nawet zawsze nie posługują się mieczami, łukami i tym podobnymi rzeczami. Ich główną bronią są różdżki, magiczne laski. Nie mogą jednak przesadzać w czasie używania mocy. Szybko się męczą.
Osoby, które w Arelionie są magicznie uzdolnieni:
Nauczyciele:
- Elsa Umina (Śnieżna Wiedźma),
- Giselle Enes (Królowa Śniegu),
- Gabrielle Enes (Królowa Śniegu),
- Natalie Requ (Czarodziejka),
- Vivian Snow (umiejętność widzenia ludzkich dusz),
- Victoria Frey (czarownica),
-Yenn Vergen (czarownica),
-Midnight Kame,
-Yenn Vergen (czarownica),
-Midnight Kame,
NPC:
- Justin Tomphson Reiss (milenium),
- Nimphea Rolkloff (umiejętność rozmawiania ze zwierzętami),
Uczniowie:
- Tsukiko Rushi Reiss (Magini Gwiezdnych Duchów),
- Shane Lyott,
- Aserys Raegan,
- Avon Tenerbis,
- Ria Cloya Blau,
-Dazai Osamu.
-Dazai Osamu.
Kitsune
Są to osoby, które zazwyczaj mają uszy oraz lisi ogon za sobą. Niektóre istoty potrafią się też przemienić w lisa, ale to jest wyuczona umiejętność i sama nauka trwa długo. Ilość ogonów oznacza, jak bardzo są one uzdolnione i mądre. Nie zaliczają się do zmiennokształtnych. Istnieje podział na dobre oraz dzikie lisy. Wśród dobrych wyróżnia się złote, srebrne, białe, czarne, niebiańskie i powietrzne. Nad głowami nowo narodzonych kitsune krąży ognik w kolorze ich mocy. Znika on dopiero w wieku 2 lat i zostaje wessany przez ciało dziecka. Każdy pełnoletni kitsune musi raz do roku odbywać drogę do Świątyni Nieba, aby złożyć cześć przodkom.
Osoby, które w Arelionie są kitsune:
Nauczyciele:
- Renesmee Enir-Ronwe (Złoty Kitsune),
NPC:
- Mary Okami (Złoty Kitsune),
- Lucy Okami (Złoty Kitsune),
- Jeny Okami (Złoty Kitsune),
- Feny Okami (Złoty Kitsune),
- Judy Okami (Złoty Kitsune)
- Judy Okami (Złoty Kitsune)
Uczniowie: -
Shinigami
(za zgodą admina)
Są to strażnicy dusz, którzy wysyłają umarłych na drugi świat. Zwani są też bogami śmierci, choć jest to niedokładne określenie. Shinigami są niewidoczni dla osób niewierzących w drugi świat, ale mogą dawać znaki, aby móc porozmawiać z innymi niż oni. Rasa ta żyje dłużej niż inne, posiada zwiększoną wytrzymałość, ale ich minusem jest to, że jeżeli są słabi i nie mogą wykonywać swojego zadania, mogą zostać wezwani do drugiego świata, gdzie ich życie może zostać zakończone.
Osoby, które w Arelionie są shinigami:
Nauczyciele: -
NPC:
-Ayumu Adachi (mieszaniec).
-Ayumu Adachi (mieszaniec).
Uczniowie:
-Ayano Adachi (mieszaniec)
-Ayano Adachi (mieszaniec)
Żywiołak
Gatunek nadnaturalnych, który ma umiejętność władania żywiołami. Mogą oni przybrać postać swego żywiołu i używać go do woli. Rodzą się z mocą, nie dostają jej po czasie. Mieszkają w miejscach, gdzie dopasowują się ich elementy, np. ogień-wulkan. Podobno ta rasa powstała wtedy, gdy pewnego człowieka opanował ogień. Płonął długi czas, lecz nie odczuwał bólu. Zawsze jest tak, jeżeli z dwójki rodziców jeden jest żywiołakiem, a drugi innym nadnaturalnym to dziecko rodzi się zawsze z elementem rodzica, a jeżeli rodzicem jest zwykły człowiek, dziecko umiera.
Osoby, które w Arelionie są żywiołakami:
Nauczyciele:
- Bangoku Yoshimura (żywiołak ognia),
- Madeleine Pifi (żywiołak powietrza),
-Laxus Scar (żywiołak elektryczności),
-Triss Panake (żywiołak ognia),
NPC:
- Routo Aoda (żywiołak wody),
- Layla Mary Reiss (Gwiezdny Żywiołak),
- Vivian Pass (żywiołak elektryczności),
-Shiro "Toga" Yoshimura (mieszaniec/żywiołak ognia i demon),
-Shiro "Toga" Yoshimura (mieszaniec/żywiołak ognia i demon),
Uczniowie:
- Soraya Danika Dreyar (żywiołak burzy),
- Drake Axall (żywiołak wiatru),
-Katsuki Yoshimura (żywiołak ognia),
-Zirhael Salvatore (żywiołak ciemności/mieszaniec),
-Zirhael Salvatore (żywiołak ciemności/mieszaniec),
Elf
Mądra i podobno jedna z najpiękniejszych, rasa humanoidalna. Są jednak oni smuklejsi i nieco wyżsi. Włosy mają różnego koloru, ale są zależne od rasy, np. leśne elfy mogą mieć włosy zielone lub też brązowe i nie zdarzają się one w kolorze blond. Mężczyźni nigdy nie posiadają zarostu. Oczy mają różne odcienie, choć też są zależne od rodzaju, np. niebiańskie elfy zawsze miały oczy niebieskie i nie mogły mieć piwnych. Uszy nie zawsze są spiczaste, choć to nie oznacza, że nie mogą takie być. Elfy posługują się runami i nie używają magii spisanej w księgach przez czarodziei. Używają broni białej lekkiej i łuków. Nie spotkasz nigdy elfa z toporem, maczugą bądź młotem.
Osoby, które w Arelionie są elfami:
Nauczyciele:
- Serye Syllar (pół elfka),
NPC: -
Uczniowie: -
Syrena
Są to istoty, które spędzają 3/4 swego życia w wodzie i muszą nauczyć się przemiany ogona w nogi. Posiadają one piękny, hipnotyzujący głos, a ich ogony mogą przybrać każdą barwę, jaka istnieje. Niektórzy z tej rasy potrafią posługiwać się magią wody, ale zdarza się to rzadko. Na Arelionie występuje więcej syren niż trytonów. Swój wygląd wykorzystują do uwodzenia innych i zwykle nie angażują się one w zażyłe związki, ale to nie oznacza, że nie ma wyjątków. Im głębiej w wodzie syrena przebywa, tym robi się gorsza, jej wygląd ulega przemianie, podobnie z charakterem.
Osoby, które w Arelionie są syrenami:
Nauczyciele:
- Mike Lucky,
NPC:
- Haruka Nanase,
Uczniowie:
- Aoi Umari
Driada
Zawsze są to kobiety. Zwane są również nimfami. Mogą mieć postać ludzką lub też przypominającą centaura, lecz częściej są to pół sarny, pół ludzie. Im więcej jest niszczonych miejsc, gdzie mieszkają, tym te nadnaturalne są słabsze, dlatego też niektóre miejsca są rezerwatami, gdzie nie ma prawa do zmieniania krajobrazu. Zazwyczaj tam zamieszkają te nimfy. Wszyscy muszą bronić tego gatunku, aby nie wymarł.
Osoby, które w Arelionie są driadami:
Nauczyciele:
- Inara Tree (drzewna nimfa),
NPC: -
Uczniowie:
- Primrose Benesith,
Wróżka
Istoty, których cechą główną są wystające z pleców skrzydła. Mogą mieć je one w przeróżnych kształtach, w różnej ilości. Mają moc, która pozwala im czarować, ale niestety ta magia skupia się zazwyczaj wokół natury i światła. Wróżki są zazwyczaj dobre, choć zdarzają się też te, które są bardziej zadufane. Potrafią się zmniejszyć i zwiększyć, ale to zależy od ich zachcianek.
Osoby, które w Arelionie są wróżkami:
Nauczyciele:
- Kristy Daiy,
NPC: -
Uczniowie:
- Yuki Doragon,
- Peter Irisiwo
Ghoul
Najbrutalniejsza i najmniej humanitarna z ras, jakie występują na Arelionie. Jest to gatunek, który pożera ludzi i może jeść wyłącznie mięso ludzkie lub pochodzące od innego ghoula. Żyją bardzo blisko ludzi i nie różnią się od nich z zewnątrz. Wyróżnia je dieta i budowa biologiczna. Są one o wiele silniejsze. Widząc krew ludzką, ich oczy zmieniają barwę na szkarłat, a białka robią się czarne jak noc. Mogą z ludzkich rzeczy pić wyłącznie wodę i kawę. Jeżeli ghoul zje na przykład kanapkę, to od razu zwymiotuje. Mogą jeść ludzkie mięso raz na miesiąc i polują zazwyczaj wyłącznie wtedy, gdy ich pragnienie głodu jest ogromne. Regenerują swoje rany o wiele szybciej niż ludzie, mają bardziej rozwinięte zmysły. Posługują się kagune, których jest kilka rodzajów.
Osoby, które w Arelionie są ghoulami:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie:
-Megu Tanaka,
-Misaki Chihiro,
-Takeshi Naoki (jednooki ghoul),
Zombie
Żywa istota, która powstała z martwych. Zazwyczaj są oni inteligentni, a niektórzy z tej rasy wyróżniają się większą wiedzą, niż niektórzy ścisłowcy z Arelionu. Są oni jednak dość pasywni, pozostają bierni, z własnej woli nie angażują się w kłótnie i w walki. Nie posiadają mocy magicznej, jednak zdarzały się przypadki zombie, które zachowały cześć swoich mocy sprzed śmierci lub niektóre zyskiwały umiejętność hipnotyzowania innych. Tak, to prawda, że zombie mogą i lubią spożywać ludzkie mięso, chociaż nie jest im to potrzebne do przetrwania. Ich ulubionym "daniem" są mózgi. Czym inteligentniejsza była osoba, tym posiłek okazuje się smaczniejszy. Ludożercy z tej rasy są zamykani w kwarantannach.
Osoby, które w Arelionie są zombie:
Nauczyciele:
- Tomek Korenus,
NPC: -
Uczniowie: -
Szaman
Ludzie, którzy łączą swój świat ze światem duchów. Mogą się oni komunikować z duszami, przyzywać je do swojego świata, umieszczać je w przedmiotach żywych i martwych. Do tej rasy są zaliczani nekromanci, którzy najczęściej ożywiają umarłych, robiąc z nich istotę bez rozumu lub zombie. Szamani specjalizują się też w leczeniu, ale działają też jako komunikator dla osób, które straciły bliskich.
Osoby, które w Arelionie są szamanami:
Nauczyciele:
- Ann Clostrime,
NPC: -
Uczniowie: -
Półbóg
(za zgodą admina)
Inaczej zwani też herosami, ale częściej jest spotykany zwrot półbóg. Jest to osoba, która zrodziła się z genów boga oraz człowieka. Byli oni sprytniejsi, silniejsi i mieli zdolności boskie. Zarejestrowano niewiele takich osób, które są tej rasy, ale kto wie, czy nie ma ich więcej. Ich umiejętności są zazwyczaj skupione na tym, czym zajmuje się ich boski rodzic.
Osoby, które w Arelionie są półbogami:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie:
- Kagami Aisaka Taiga - syn boga Śmierci, Zniszczenia i Dysharmonii,(mieszaniec)
- Eren Kurushimi - syn boga Cierpienia, Bólu i Agonii (mieszaniec),
-Tadayoshi Kirishima- syn bogini Niezgody oraz Wszelkiego Zamętu (mieszaniec)
-Chuuya Nakahara- syn boga chaosu i buntu,
-Tadayoshi Kirishima- syn bogini Niezgody oraz Wszelkiego Zamętu (mieszaniec)
-Chuuya Nakahara- syn boga chaosu i buntu,
Banshee
Rasa, która zwiastuje śmierć i wyczuwa, jak ktoś umiera. Pośredniczą ze światem duchów i często można je rozpoznać po zawodzeniu i mrożącym krew w żyłach płaczu. Bardzo łatwo przywiązują się do jednego miejsca i nie chcą się z nim rozdzielać. Zazwyczaj jak zakładają rodziny, dziewczynki rodzą się bez znaczenia na to, kim jest drugi rodzic, jako banshee, a jeżeli jest to chłopiec, to jest to losowe. Często mają zwyczaj ubierania się białe, czarne i szare kolory, a ich oczy mają bardzo jasny kolor.
Osoby, które w Arelionie są banshee:
Nauczyciele:
- Delanay Witch,
NPC: -
Uczniowie:
- Diana Jefferson,
- Misuzu Kaneko
Duch
Istota ludzka, która nie posiada materialnego ciała. Są często niewidzialne, ale kiedy chcą, mogą stać się widzialni dla innych. Mogą wkroczyć w przedmioty nieżywe, a jak jest to duch zaawansowany, to może on opętać też ludzi. Ich charakter bazuje na nieśmiałości i są one zazwyczaj odludkami, ale zarejestrowano też duchy, które były bardzo przyjazne, a niektóre też złośliwe. Są zmuszone same projektować i szyć swoje ubrania. Nie mogą używać magii.
Osoby, które w Arelionie są duchami:
Nauczyciele:
- Devar Faust,
-Kratos Redwine
NPC: -
Uczniowie: -
Nora
Istoty, które związały swoje życie z boskim orężem, jest z kolei czystym duchem, przemienionym w broń. Nory zazwyczaj chronią świat przed niewielkimi widmami, które są powodem samobójstw, wypadków i tym podobnym. Niestety, te diabelskie stworzenia są widoczne wyłącznie dla Nor, a inni mogą domyślić się, że to widma, słysząc głosy w swojej głowie. Nory zawsze nazywają oręża imionami japońskimi ze znaczeniem. Rasa ta ma jednak czasami problem z zapanowaniem nad tym, co się z nimi dzieje i często nie wytrzymują psychicznie.
Osoby, które są w Arelionie Norami:
Nauczyciele:
- Hiyori Iki,
NPC: -
Uczniowie:
- Fumiko Mitsui
Serafin
(za zgodą admina)
Rasa ludzi, którzy odnaleźli przeklęte ostrza. Kiedy ich dotknęli, do ich umysłu wkroczył demon. Ich zadaniem było udowodnienie opętańcowi to, że dana osoba zasługuje na ich ogromną moc. Gdy się to udawało, istota mogła używać mocy demona i się przemieniać, gdy jednak nie udowodnili swojej siły, tracili człowieczeństwo i zabijali każdą napotkaną osobę. Kiedy napotkano opętanego Serafina, był on zamykany w izolatkach i badany.
Osoby, które są w Arelionie Serafinami:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie:
- Azaerielle d’Estrées (demon zamknięty w ostrzu),
Naga
Wyłoniły się one z ziemi, gdzie pilnowały swoich skarbów niczym smoki. Potrafią mieć formę ludzką, półludzką i zwierzęcą. Działają one podobnie jak mitologiczne meduzy lub też bazyliszki. Potrafią panować nad mocami zmiany w kamień poprzez spojrzenie, jednak tą umiejętność posiada niewiele okazów tego gatunku. Nagi nienawidzą dotyku innych, więc najczęściej nie pozwalają, aby ktokolwiek naruszył ich strefę osobistą.
Osoby, które są w Arelionie są Nagami:
Nauczyciele:
- Katy Kibo,
NPC: -
Uczniowie:-
Humanoid
Osoby, których ciało przypomina ciało ludzkie, ale nim nie jest. Są to najczęściej sztuczne inteligencje, roboty, mitologiczne stwory. Humanoidy mają dwie nogi, ich cała postura jest człowiecza, ale różnią się kolorem oczu, włosów, kształtem nosa czy też warg. Posiadają inne potrzeby niż ludzie. Czasami ich głos jest lekko robotyczny.
Osoby, które w Arelionie są Humanoidami:
Nauczyciele:
- Jenos Hikaraneki (astrologiczny humanoid),
- Amadeus Fernandez (android),
NPC: -
Uczniowie: -
Sukkub i Inkub
Istoty, których sam wygląd czy głos ściąga ogromne ilości fanów, które od razu się w zadurzają. Jest to stworzenie nieczyste i kusi przy każdej najbliższej okazji. Dopiero od niedawna zanotowano ten gatunek, jako normalną osobę, która swój urok albo ukrywa, albo używa go wyłącznie na kimś, kogo kocha. Potrafią zmienić swój wygląd tak, aby spodobać się komuś. Ich moc czasami jest zbyt silna i nie panują nad nią, jak należy.
Osoby, które w Arelionie są sukkubami lub inkubami:
Nauczyciele:
- Hiiro Gonkaku (inkub),
-Irina Inidrie (sukkub),
NPC:
- Hyūga Junpei (inkub),
- Matteo Terazzi (inkub),
- Eona Douglas (sukkub),
Uczniowie: -
Pożeracz
Rasa osób nadzwyczaj wysokich, łatwo wyróżniających się na tle innych. Posiadają naturalnie zaostrzone kły, a także bardzo elastyczną tkankę skórną, która rozrywa się przy ustach w momencie, gdy chcą coś zjeść, a to nie mieści się całkowicie w ich wargach. Ich apetyt nie zna granic, przez co zwani są też jedną z niszczycielskich ras. Są w stanie zjeść wszystko, od normalnego jedzenia po beton — twardość ich zębów można porównać do tej diamentów. Kwasy żołądkowe wytwarzane u osobników tej rasy są na tyle silne, by strawić każdy materiał przez nich zjedzony. Często przez swoje możliwości z trawieniem są w stanie kontrolować niektóre materiały budowlane lub tworzywa sztuczne, jak i minerały. Zdarzają się też ci, co potrafią także wtapiać się w tło kamieni lub drzew. Plucie żrącym kwasem też nie jest u nich obce, jednak wśród pożeraczy jest to zabronione ze względu na właściwości owej substancji. Nadnaturalni z tą umiejętnością są bezpłodni, jednak i tak kwas dotyka co piąte dziecko pożeracza. Zdarza się również, że nie przeżywają sędziwego wieku, ledwo przekraczając 50. rok życia. Równocześnie mają przez niego częste problemy z zębami.
Osoby, które w Arelionie są pożeraczami:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie:
- Kadar Umei,
Herm
Sama nazwa tej rasy wskazuje, że jest ona związana z obojnactwem, jednak nie oznacza to od razu, że jej przedstawiciele mają cechy obu płci, chociaż tacy też się zdarzają. Herma rodzi się jako mężczyzna lub kobieta i dopiero z czasem nabywa umiejętność zmiany w drugą płeć. Co prawda, na początku może w niej przebywać jedynie kilkanaście minut, po czym musi wrócić do swojej oryginalnej postaci, ale wraz z ćwiczeniami ten czas może się wydłużyć nawet do kilku dni. Pozostałe zdolności herm dotyczą głównie zmiany wyglądu; np. koloru włosów, oczu; ale zdarzają się też inne, jednak nie mogą one dotyczyć zmiany wzrostu, wagi, rysów twarzy, odcienia skóry. Co ciekawe, herma w swojej formie i damskiej, i męskiej jest zdolna do reprodukcji, jednak będąc w ciąży (oczywiście tylko formy damskie mogą w niej być), nie może się przemieniać ani używać swoich mocy.
*Uwaga! W przypadku tej rasy w rubryczce "Płeć" wpisujesz główną płeć, czyli tą, którą narodziła się twoja postać. Na jej podstawie wypełniasz pozostaje podpunkty (orientacja itd.). Jeśli twoja postać już potrafi zmieniać swoją płeć, jej wygląd po zmianie dajesz w "innych zdjęciach".*
Osoby, które w Arelionie są hermami:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie: -
Emvant
Kojarzeni z empatami, co jest najmniej słusznym dla nich określeniem. Bez problemu, jednym rzutem oka, potrafią rozpoznać, kto, w jakim jest humorze, jak się czuje, co mu dolega, jakie emocje nimi kierują i także mogą na nie wpływać. Niektórzy Emvaci także po jednym spojrzeniu w czyjejś oczy, będą wiedzieć, jak dana osoba się nazywa, ile ma lat, kiedy się urodziła, jakiej jest orientacji lub nawet dowiedzą się, kiedy ten ktoś… umrze, ale są to głównie indywidualne zdolności, które rozwijają wraz z dorastaniem. Mimo tych umiejętności większość emvatów nie potrafi współczuć innym osobom, są wręcz pozbawieni uczuć; część z nich to najzwyklejsi socjopaci, nieumiejący komunikować się z innymi. Często są aseksualni, a w pary łączą się po to, by spłodzić potomstwo, jednak zdarzają się odstępstwa od tej reguły.
Osoby, które w Arelionie są emvantami:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie: -
Slayri
Niektórzy mylą Slayri z Magicznie Uzdolnionymi, jednak ich moc magiczna jest dość specyficzna. Za pomocą własnej energii życiowej mogą ożywiać małe przedmioty jak pluszaki, a także powoływać do życia małe istoty, duszki, które będą na każde ich zawołanie. Wyglądem mogą przypominać wszystko – począwszy od małych zwierząt, przez wyimaginowane byty, a skończywszy na formach ludzkich. Co ciekawe, niektóre z wytworzonych stworzeń są w stanie władać nad niektórymi żywiołami, chociaż ich właściciele nie będą w stanie tego robić. Większość przedstawicieli Slayri jest wątłej budowy ciała, są chudzi, niscy, o delikatnych rysach twarzy. Używanie zbyt dużej ilości mocy bardzo ich osłabia, doprowadza do częstych omdleń i bólów głowy.
Osoby, które w Arelionie są slayri:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie:
- Rose Zoe Hendrix
Alchemik
Osoby, które z pomocą alchemii mogą coś naprawić, stworzyć lub odzyskać, jednak kosztem jest przedmiot o tej samej wartości. Alchemia jest rozumiana jako sztuka nauki manipulacji i zmiany przy użyciu energii naturalnej. Podstawą zrozumienia tej sztuki jest znanie naturalnej struktury, właściwości atomowej i molekularnej konkretnego materiału oraz przepływu i bilansu w nim energii potencjalnej i kinetycznej, dekonstrukcja danego materiału w stan plastyczny z pomocą energii, która rozbija strukturę fizyczną, aby wykonać nową formę oraz odbudowa przez wykorzystanie ciągłego przepływu tak, aby ten reformował materiał w nowy kształt. Alchemicy zazwyczaj potrzebują kręgu transmutacyjnego, który umożliwia wymianę. Zazwyczaj specjalizują się w przemianie danego materiału i każdy może otrzymać przydomek związany ze sztuką ich formacji.
Osoby, które w Arelionie są alchemikami:
Nauczyciele:
-Scar Scarowsky
NPC: -
Uczniowie:
- Corazon Calon'Dur,
- Corazon Calon'Dur,
Bilokant
Bilokanci wyglądają jak najzwyklejsi ludzie, nie mają żadnych cech szczególnych dla ich rasy. Posiadają oni swoistą zdolność bilokacji lub jak kto woli, rozdzielenia. Bilokant za pomocą siły woli może sprawić, że w najbliższej okolicy pojawi się jego niemalże idealny klon, różniący się maksymalnie kolorem oczu lub odcieniem włosów. Klon dzieli z oryginałem wszelkie doznania cielesne (z ran śmiertelnych jedynie jest przekazywany ból), uczucia lub emocje. Działa to też w drugą stronę. Zdarzają się przypadki, gdzie mogą przekazywać między sobą myśli, ale są to wyjątki. Po połączeniu „w całość” bilokant pamięta wszystko, co się działo z jego klonem. Gdy któraś z części umrze, to jej wspomnienia są przekazywane do pozostałej przy życiu kopii. Najzdolniejsze jednostki potrafią wytworzyć ich setki, ale zazwyczaj ograniczają się do maksymalnie czterech. Dlaczego? Bo bilokacja ma też wady. Każdy kolejny stworzony klon będzie słabszy i mniej stabilny emocjonalnie od poprzedniego, a także samo utrzymywanie ich wymaga dużo energii; nadużycie mocy mogłoby skończyć się śmiercią lub śpiączką.
Osoby, które w Arelionie są bilokantami:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie: -
Dziecko Gwiazd
„Czy on naprawdę jest Dzieckiem Gwiazd?”; kto nie zadałby sobie tego pytania, widząc aż tak nietypową osobę? Ich skóra, nierzadko nietypowego koloru, jak niebieski czy zielony, wygląda tak, jakby była pokryta jakimś pyłem. Ponadto ich krew zawiera w sobie błyszczące drobinki, a sama najczęściej jest niebieska lub czarna. W oczach można dostrzec małe gwiazdki, których ilość zwiększa się, gdy księżyc jest blisko pełni, a zmniejsza się w okolicach nowiu. Życie Dzieci Gwiazd jest ściśle zależne od cyklu Księżyca. W okolicach nowiu są ospali, depresyjni, bez życia, a w czasie pełni tryskają energią i są zdolni do podejmowania nierozważnych decyzji. Wolą funkcjonować w nocy niż w dzień. Ich moce są związane, jak łatwo się domyślić, z gwiazdami. Patrząc w nie, potrafią z nich wróżyć, przewidywać przyszłość, pogodę. Gdy się spojrzą w niebo, będą wiedzieć, w którym miejscu na ziemi są, a także z dokładnością co do minuty odczytają godzinę. Niektórzy przedstawiciele tej rasy mogą tworzyć miniaturowe gwiazdy, planety i malutkie czarne dziury, pochłaniające przedmioty. Przebywanie w okolicy Dzieci Słońca ich osłabia.
Osoby, które w Arelionie są dziećmi gwiazd:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie: -
Dziecko Słońca
Chociaż słońce też jest gwiazdą, to Dzieci Słońca różnią się od Dzieci Gwiazd. Ich życie nie jest uzależnione od cyklu Księżyca, tylko od Słońca. W dzień, kiedy góruje na niebie, ich moce, jak i chęci do życia są największe. Chmury, deszcz czy noc znacznie ich osłabiają; robią się senni, dlatego spotkanie przedstawiciela tej rasy w takich momentach poza domem graniczy z cudem. Dzieci Słońca wyróżniają się wyglądem. Ich skóra jest zazwyczaj jasna, wręcz żółta, ale nie blada. Jest nienaturalnie ciepła, przez co nigdy nie jest im zimno. Ich oczy nigdy nie są ciemne. Wydaje się, że bije od nich blask, w ciemnościach niemal świecą; mają specyficzną aurę, dlatego nie sposób pomylić ich z innymi rasami. Moce Dzieci Słońca są związane z tą gwiazdą. Są odporni na ciepło, żar; mogliby pływać w lawie lub chodzić po płonącym domu, lecz i tak nic by się im nie stało. Mogą tworzyć kule energii lub magmy, które odpowiednio użyte, dają ciepło, światło lub sieją zniszczenie. Przebywanie w pobliżu Dzieci Gwiazd ich osłabia.
Osoby, które w Arelionie są dziećmi słońca:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie: -
Esper
Ludzie, którzy po przebudzeniu ich mocy, otrzymują nadludzkie zdolności. Zazwyczaj nie pojawiali się często, ale ostatniego czasu na Arelionie zarejestrowano kilka osób tej właśnie rasy. Osoby te po przebudzeniu są dość potężne i lubią działać samodzielnie. Esperzy rodzą się jako zwykli ludzie, a ich pierwszą mocą jest zazwyczaj psychokineza, która pozwala im poruszać rzeczami za pomocą umysłu. Jako dzieci mogą widzieć duchy, a potem wraz z dorastaniem, mogą się z nim kontaktować, zaprzyjaźniać itp. Ich zdolnościami zazwyczaj są też psychiczne moce, które wzmacniają ich ataki oraz tworzenie barier, aby chronić się przed agresywnymi widmami. Nie mogą używać dwóch mocy na raz i nigdy nie pojawi się taki osobnik, gdyż sprawdzono, że Esper po stworzeniu potężnej bariery, nie ma siły już na wzmocnienie swojej mocy. Każda istota tego gatunku ma swoją jedną, unikalną zdolność, która zależy od tego w jaki sposób kształcili swoją przeszłość. Ich umiejętności jednak nie mają zbyt dużej mocy. Każdy zarejestrowany Esper był wątłej budowy, nie miał dobrej wytrzymałości fizycznej i nie jest silny, przyjęto więc, że osoby, jakie są tej rasy, nigdy nie będą umięśnione i silne.
Osoby, które w Arelionie są Esperami:
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:-
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:-
Minimum Holder
Istoty te urodziły się ze specjalnymi zdolnościami, które aktywowane są specjalnym ruchem. Nikt nie wie, jakim cudem uzyskują je, dlatego nadal przeprowadzane są na ten temat badania. Na początku, osoby te nazywały się "istotami indywidualnymi". Specjalnie dla nich stworzona została akademia, gdzie dzieci od 3 do 11 roku życia uczą się jak posługiwać się swoją umiejętnością. Każdy Minimum Holder ma unikalną, niepowtarzalną zdolność, gdyż żaden z zarejestrowanych obiektów, nie posiadał nic podobnego do bliźniego. Z czasem zaczęto ich nazywać "małymi cudami", lecz określenie to bardzo denerwowało inne rasy, jakie mieszkały na Arelionie. Umiejętności ich są aktywowane specjalnym ruchem, który ma zawsze cechę wspólną z ich zdolnością. Jako przykład można podać jednego z naszych eksperymentów, którego umiejętność krąży wokół elektryczności i aby ją uaktywnić, musiał ugryźć koniec paralizatora, a potem dotknąć czegoś, co chciał skrzywdzić lub załadować. Jednakże, Minimum Holder w tym wypadku zawsze musi mieć przy sobie to coś z czego korzysta w czasie aktywacji swojej zdolności, jakie nazwano Minimum. Zarejestrowano też, że przy nadużyciu swojej zdolności, czują bardzo silne skurcze, leci im krew z nosa, a czasami też zdarzają się omdlenia i przypadki śmierci osobnika.
Osoby, które w Arelionie są Minimum Holderami:
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:-
Krasnolud
Istoty, jakie z czasem zdołały przekształcić swój wygląd w bardziej ludzki, nie niziołkowaty. Owszem, zdarzają się przypadki, kiedy to osobniki tej rasy nadal są bardzo niskie, ale dzięki dzisiejszej nauce, wynaleziono preparat, jaki można podawać dziecku już od narodzin, aby jego komórki wykształcały się podobnie jak te ludzkie. Każdy krasnolud wywodzi się z Ereboru i nie było wyjątku. Są zachłanni na pieniądze podobnie jak smoki, ale są bardzo inteligentni i można ich porównać do robotów. Istoty te uwielbiają miejsca ciemne, ziemię, przez co samo ich królestwo zostało zbudowane w wielkiej górze. Brzydzą się oni złem, a swoich bliźnich wyklinali za choćby najmniejszy czyn. Cechują się inteligencją, precyzją i dużą odpornością na ogień. Mają w nawyku posługiwanie się Starą Mową Runiczną, ale coraz częściej ta zanika w ich ustach. Osobniki tego gatunku uwielbiają wszelkie rzemiosło ciężki i pasjonują się nim bardzo mocno. Minusem tego gatunku jest to, że żaden krasnolud do ręki nie weźmie łuku czy lekkiego miecza oraz to, że żaden z nich nie posługuje się magią czy też kręgami lub runami.
Osoby, które w Arelionie są krasnoludami:
Nauczyciele:-
NPC:-
NPC:-
Uczniowie:-
By: Wolfiek
By: Wolfiek
Wiedźmin
Mutanci-wojownicy, szkoleni od małego dziecka do zabijania potworów i innych ras. Podczas szkolenia dzieci poddawane są morderczym mutacjom wiedźmińskim (tzw. próbom i zmianom), wśród których najbardziej znana to Próba Traw. Wiedźmini są najemnikami – zabijają "potwory" po uzyskaniu zlecenia, za określoną kwotę pieniędzy. Spośród innych ras wyróżnia ich złota barwa tęczówek i kocie źrenice oraz bezpłodność. Tak, niestety przez silne mutacje wiedźmini nie mogą mieć dzieci. To znaczy również, że nie jest to rasa dziedziczna. Kolejnym minusem tej rasy jest wybrakowanie z uczuć. Wiedźmini się nie boją i nie lękają, również się nie cieszą i nie radują. Rzadko okazują swoje emocje. Wiedźmin dzięki mutacjom jest maszyną do zabijania. Jest bardzo silny, szybki i zabójczy dla swoich wrogów. Znają i potrafią używać prostych zaklęć w postaci różnorakich znaków, które są dopełnieniem w ich solidnym i surowym stylu walki. Są mistrzami w posługiwaniu się mieczami i zazwyczaj noszą takie dwa - stalowy na ludzi i srebrny na potwory.
Osoby, które w Arelionie są wiedźminami:
Nauczyciele:
-Geralt Blaviken,
NPC:-
-Geralt Blaviken,
NPC:-
Uczniowie:-
By: Wolfiek
Doppler
Istoty, które mogą przybierać kształty innych istot włącznie z ich ubiorem, ekwipunkiem oraz charakterem i stylem zachowania. Mogą przemienić się w inną osobę na maksymalnie jeden dzień. Potem są bardzo zmęczeni i muszą odpocząć kilka dni, by znów się przemienić. Jedynie zaawansowani dopplerzy mogą przemieniać się na kilka dni. Nie muszą mieć żadnych talizmanów itp., lecz jest jeden warunek. Doppler musi wcześniej poznać lub zobaczyć osobę, w którą chce się zmienić. Ich minusem jest również to, że blizny, np. na oku dopplera, zostają również na ciele osoby, w którą się przemienia.
Osoby, które w Arelionie są dopplerami:
Nauczyciele:
-Erza Lente,
NPC:-
Uczniowie:-
-Erza Lente,
NPC:-
Uczniowie:-
By: Wolfiek
Rocker
Jest to rasa podobna do golemów, lecz nie taka sama. W swojej normalnej formie wyglądają jak zwykli ludzie, odróżnia ich tylko kamienny kolor oczu. Mogą zmieniać swoją skórę w kamień bądź ją utwardzać, przez co jest tak twarda, że nic jej nie przebije (nie mówi się tutaj o kagune ghoula). Zauważono również przypadki, gdzie osobniki z tej rasy mogą zmieniać swoje ciało w metal. Uznano więc, że ta rasa może ogólnie robić coś ze swoją skórą. Ale jak są plusy to muszą też istnieć minusy. Ich skóra jest bardziej podatna na promienie słoneczne i często jest przesuszona oraz nadużycie mocy utwardzania, powoduje pękanie ich skóry wręcz do krwi.
Osoby, które w Arelionie są rockerem:
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:-
Osoby, które w Arelionie są rockerem:
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:-
By: Wolfiek
Chimera
Jest to rasa dość znana i powiązana z innymi rasami, np. antropomorfami. Osoby z tej rasy mają formę ludzką i tą bardziej magiczną. Mogą zmieniać się w mieszanki zwierząt, różnorakie, np. orzeł i lew bądź pies i kot. Posiadają wtedy cechy obu zwierząt, a ich zmysły i moce są dostosowane do gatunku zwierząt, w które się zmieniają. Jednym z minusów tej rasy jest to, że czasami ich przemiana szwankuje i płata figle. Niewyćwiczona chimera może przez przypadek zamienić się w swą pomieszaną zwierzęcą formę, tracąc kontrolę oraz stając się dzikim, magicznym stworzeniem.
Osoby, które w Arelionie są chimerami:
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:-
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:-
By: Dai~chan
Bestia
Rasa specyficzna, łącząca w sobie elementy charakterystyczne demonów i
zmiennokształtnych, choć nie są z nimi w żaden sposób powiązani.
Bestie
były niegdyś najzwyklejszymi ludźmi, dopóki w ich ciałach nie
zapieczętowano zwierzęcych kreatur, obdarzonych własną inteligencją i
indywidualnymi zdolnościami. Ich organizm połączył się z organizmem "inkubatora",
pozwalając bestiom na korzystanie z części mocy swych lokatorów, w
zamian za zapewnienie odpowiedniej diety i konieczność znoszenia
towarzystwa mniej lub bardziej kapryśnego demona.
Osoby, które w Arelionie są bestiami:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie:
- Daiki Hashimoto,
By: MagicalWolf
Tsuyosu
Rasa ta często jest mylona z żywiołakami,
ponieważ ich przedstawiciele potrafią panować nad jednym, dwoma lub
trzema żywiołami, przy czym na jeden z nich przypadają maksymalnie trzy
moce. Korzystanie ze zdolności jest dla nich bardzo wyczerpujące; możliwe jest omdlenie lub nawet śmierć. Tsuyosy
dowiadują się o swoich umiejętnościach w okresie dojrzewania lub we
wczesnej dorosłości, a podczas ich pierwszego użycia mogą umrzeć. Ich
średnia długość życia nie przekracza czterdziestu lat. Tsuyosy,
który potrafi bezgranicznie korzystać z mocy, zdarza się raz na tysiąc
lat, a ten, który może posługiwać się nią przez kilkanaście godzin, raz
na kilka pokoleń. U członków tejże rasy często występuje heterochromia.
Osoby, które są w Arelionie tsuyosu:
Nauczyciele: -
NPC: -
Uczniowie:
- Kuroko Schin Beckett,
By: Soushi
Smok
Stworzenia, które uważają siebie za bogów i idealne istoty, a resztę istot za robale pełzające po świecie. Te stworzenia są wynikiem stałych połączeń zmiennokształtnych i antropomorfów. W tym gatunku występują osobniki, którzy wyglądają idealnie jak człowiek w swojej ludzkiej formie lub posiadają ogon, szpony, rogi, łuski czy smocze skrzydła, każdy z tych potworów potrafi przemienić się z smoka w człowieka i na odwrót. Podczas bycia smokiem ich charakter staje się bardziej wyniosły, arogancki i agresywny, wtedy trzeba uważać na co one mówią i co my mówimy. Ten gatunek wyróżnia chytrość, lojalność, aroganctwo i szlachetność, ale bywają też wyjątki, które kłamią jak wlezie i dopuszczają się najmroczniejszych czynów. W formie ludzkiej mają wyostrzone zmysły, zwiększoną siłę, szybkość i wytrzymałość, mimo swojej wielkiej mocy, każda przemiana wyczerpuje dosyć dużo energii, im dłużej siedzi w formie smoka, tym większe zmęczenie potem czują. Będąc smokiem jest szansa wpadnięcia w szał, który okropnie trudno opanować, dopiero po kilku godzinach się uspokajają. Te istoty można zachęcić złotem, skarbami i różnymi błyskotkami, uwielbiają przetrzymywać je pod swoją pieczą śpiąc na nich, jak na łóżku. Niestety, albo na ich szczęście są długowieczne, dla nich czas nie ma zbytnio znaczenia, liczy się tylko pokazanie, że jest idealną istotą lub komuś zaimponować, bardzo agresywnie reagują na obelgi, zwłaszcza w smoczej formie, wtedy mogą cię zabić lub zjeść, ale normalnie zignorują cię i zapomną. Zalecane jest uważanie co mówi smok i co ty mówisz, w przeciwnym razie masz duże szanse na śmierć jeśli to nie jest smok wegetarianin.
Osoby, które w Arelionie są smokami:
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:
Osoby, które w Arelionie są smokami:
Nauczyciele:-
NPC:-
Uczniowie:
-Judar Marusa,
Jeżeli chcesz stworzyć swoją własną rasę, wyślij nazwę oraz opis gatunku do któregoś z adminów. Pamiętaj, aby rasa miała swoje plusy i minusy. Możesz dodać tam, na czym polega bycie tym gatunkiem!
Adminki
YukiKunoka |
ZlotyPies |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz